Araba Sevdalılarının Dijital Platformu

 ZEYNEP BİLGÜN 23/11/2017 GÜNCEL/ TEKNOLOJİ/ RÖPORTAJ & SÖYLEŞİ 61
Kocaeli Üniversitesi Mühendislik Fakültesi'nde Ford sponsorluğunda bir etkinlik düzenlendi. Bu etkinlik öncesinde Youtube üzerinden otomobilleri inceleyen Otopark.com kanalının sahiplerinden olan Sinan KOÇ ile bir söyleşi gerçekleştirdik.
Söyleşiyi gerçekleştirirken Söyleşiyi gerçekleştirirken
Etkinlik KOÜ Mühendislik Fakültesi'nde gerçekleşti. Etkinlik KOÜ Mühendislik Fakültesi'nde gerçekleşti.

Otomobillere duyduğunuz bu tutku ne zaman başladı?

Kendimi bildim bileli otomobillere karşı büyük bir ilgim vardı. Çocukluktan gelen bir tutku bu. Küçükken legolarla araba ve garaj yapmakla başlayan bu serüveni dergi biriktirerek sürdürmeye devam ettirdim. Küçüklükten gelen bu sevgi her şeyin başlangıcıydı.

Bu iş için kendinizi ne zaman tam olarak hazır hissettiniz?

Aslında bu iş için kendimi hazır hissetmem kaderimin ve çabalarımın bir sonucu diyebilirim. Sürekli bu işin içinde olmaya çalıştım.  Çeşitli yarışlara katıldım, pistlere gittim ve birçok arkadaş edinme fırsatı buldum.

Otopark.com nasıl doğdu?

Yarışlara katıldığım dönemde tanıdığım insanlardan biri olan And ile otopark.com için ilk adımı attık. Forum olarak başladığımız bu platformu 2011 yılında Youtube’a taşıdık. İlk zamanlarda kendi mesleklerimize devam ediyorduk. And özel ders veriyordu. Ben de bir şirkette mühendis olarak çalışıyordum.  Bu sebepten ötürü ilk zamanlarda beklediğimiz verimi alamadık. Bundan iki yıl önce işlerimizden ayrılıp tam anlamıyla bu işe odaklandık.

Otopark.com olarak farkınız nedir?

Bu tarz kulüpler sosyal medyada fazlasıyla yer alıyor. Bizi diğerlerinden ayıran marka fanatiği olmadan tüm insanların bir arada tutma isteğimiz. Bizi sevdiler çünkü her zaman samimi olmaya çalışıyoruz. Şu an ki sohbet havasını kamera karşısında da sürdürüyor olmamız bizi farklı kılan şeyler arasında. İnsanlara duymak istediklerini söyledik görmek istediklerini gösterdik. Böylelikle insanların kanalımıza olan ilgisi daha büyük bir boyuta ulaştı.

Kanal büyüdükçe ortaya çıkan sorunlar nelerdi?

Kanala olan ilgi arttıkça sorumluluklar ve beklentilerde büyüme başladı. Bunlarla baş etmenin yolu ise doğru ekip yönetiminden geçiyor. Firmalarla ilişkileri iyi yürütmek gerekiyor. Bunu yaparken de firmaların kölesi olunmamalı.

Etkinlikleriniz için neden üniversiteleri seçtiniz?

Üniversitelerin enerjisini seviyorum.  Gençlerle iletişim halinde olmak onlara bilinç kazandırmak için üniversiteleri tercih ediyoruz.  Aslında düzenlediğimiz bu etkinlikleri yapmak çok kolay olmuyor.  Günübirlik şehir değiştirmenin zorluğuna bu işi sevdiğimiz için katlanabiliyoruz.

ZİLAN KÖKERER- ZEYNEP BİLGÜN

Kategorisindeki diğer haberler

Araba Sevdalılarının Dijital Platformu

Kocaeli Üniversitesi Mühendislik Fakültesi'nde Ford sponsorluğunda bir etkinlik düzenlendi. Bu etkinlik öncesinde Youtube üzerinden otomobilleri inceleyen Otopark.com kanalının sahiplerinden olan Sinan KOÇ ile bir s&...

Daha Fazla Göster 23/11/2017 || 62

Son Eklenen Haberler

En Çok Okunan Haberler